räjäytät mun pään aina kun sut nään

IMG_1387[1]
IMG_1405[1]
Käytiin siis tänään äitin kanssa kaupoilla. Vaikka kaupoissa oli ties mitä tarjouksia niin en tietenkään löytäny mitään mikä olis ollu tarjouksessa, paitsi sain H&M:ltä 5€ lahjakortin :) Mulla oli tarkotuksena lähinnä ettiä uutta nahkatakkia ja sen myös löysin, tosin vähän erilaisen ku oli tarkotus ostaa.
IMG_1429[1]
IMG_1430[1]
IMG_1445[1]
Ostin nimittäin biker-nahkatakin H&M:n lastenpuolelta hintaan 29,95€. Oon aina ajatellu että ton tyyliset nahkatakit ei sovi mulle mutta ihastuin tohon heti ja oli pakko saada. Ja seki on hyvä että toi on niin monikäyttönen, käy sekä farkkujen että mekkojen kanssa.
IMG_1442[1]
IMG_1433[1]
Sulkakorviksia etin myös, ja alunperin löysin Ur & Penn:stä sellaset korvikset jotka meinasin ostaa, mut onneks en ostanu sillä euroa kalliimmalla löysin Kappahlista kolmet tällaset. Ja vielä kivoissa väreissä :) Nää oli siis 5,95€
IMG_1447[1]
Peruspaita Kappahlista, 19,90€. Tota on kiva käyttää vyön kanssa :)
IMG_1454[1]
L'Orealin Lumi Magique-valokynä, toi oli pitkän etsinnän tuloksena paras valokynä minkä löysin ja vastaa aika lailla sitä YSL:n valokynää. Näin muuten Kodin Terrassa ihanimman skootterin ikinä. Se oli sellane Vespan tyylinen pinkki ihanuus.
Tässä taas näkee tän mut itsekurin, eipä siitä taida olla ku viikko ku viimeks vannoin että pidän kuukauden shoppailutauon. Paitsi näitä en kyl maksanu ite. Mutta silti, nyt en oikeesti osta mitään kuukauteen! :D Nyt lähen tästä hiihteleen ja illalla kattelen noita eilen ostettuja elokuvia :) Ja jee, huomenna on jo huhtikuu!
Muistakaahan myös kommentoida :)

4 kommenttia:

  1. tää sun blogis on ihana! oon seuraillu tätä n. kuukauden ja oon ilonen että jäin sillon lukijaksi (:

    VastaaPoista
  2. voi kiitos! :) piristit mua ja kiva että tykkäät :)

    VastaaPoista
  3. KAROOO pakko sanoa että sulla on ihana tyyli :D :)

    VastaaPoista
  4. Julia: haha kiitoos! :) mun mielestä se on jotenki tylsä :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8