hey i just met you, and this is grazy, but here's my number, so call me maybe

TÄÄLLÄ on arvonta, jossa on tosi kiva palkinto :)
IMG_0895[1]
IMG_0880[1]
IMG_0874[1]
IMG_0844[1]
IMG_0849[1]
IMG_0865[1]
Tänään kävin taas kaupungilla ja huomennaki ois tarkotus mennä lindan kaa, ku tänää olin kaupoissa vaan pari tuntia enkä löytäny muutako essie kynsilakan, mutta esittelen sen sitte huomenna muitten ostosten kanssa. Mun ois huomenna tarkotus ettiä joitain kivoja vaatteita kevääksi, tyyliin sellasia kivoja paitoja joita vois käyttää vyön kanssa. Mä koulussa tänään haaveilin jo ihan innoissaan shoppailureissusta ouluun, vaikka mähän kävin siellä vasta viime viikonloppuna :D Muutenki mulla on nyt kauhea into ostella jotain kivoja uusia vaatteita, koska tällä hetkellä mun vaatekaappi lähinnä koostuu peruspaidoista ja topeista, tarvisin sellasia erikoisempia ja hienompia vaatteita. Ja ei vitsi oon haaveillu jo viime kesästä asti vaaleasta, lyhyestä farkkutakista mutta mistään ei löydy just sellasta ku mä haluaisin :(
Mä kokeilin tänään ja viime viikonloppuna chinoja ties kuinka monessa kaupassa, mutta yhetkään niistä ei ollu sopivat. Kaikki oli aivan liian isoja, lahkeet oli sellaset kauheen leveät ja hyi muutenkaan ei näyttäny kivalta. Pitää sitte vissii vaa hyväksyä se tosiasia että mulle ei sovi chinot. Ei edes H&M:n lastenpuolen. Tai sitte mä oon vaan liian vaativa vaatteiden suhteen.
Huomenna palailen kuitenki niitten ostosten kanssa, mä jatkan tästä Modernin Perheen kattelua.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8