finally spring is here

IMG_0959[1]
IMG_1000[1]
IMG_0949[1]
hukkasin nuo silikonikuoret tänää lenkillä jonnekki :( Nyt mun kännykkä on sitte ilman suojaa
IMG_0993[1]
IMG_0973[1]
IMG_0976[1]
IMG_0982[1]
Oon ollu tänään taas ahkera, ku on siivonnu, laittanu ruokaa, leiponu, lukenu mantsaa ja ranskaa ja käyny lenkillä. Käytiin lenkillä Darijan ja niitten uuden koiranpennun kaa, miten joku voiki olla noin lutunen ja syötävän söpö! Nyt alko mullaki tekee mieli toista koiraa. Hukkasin tosiaan noi mun kännykän silikonikuoret ja oon ihan hermona että nyt toi näyttö naarmuuntuu ja menee paskaksi. Mun on pakko ostaa äkkiä uudet, kattelenki parhaillaan eBaysta kaikkia kivoja kuoria.
Tänään oli aivan ihana ilma, ku aurinko paisto ja oli ihanan lämmintä, joten vetasin nahkatakin päälle.
Huomenna ois sitte ranskan koe, että siihen lukiessa meneeki sitte tää ilta. Ja pari kirjotustaki pitäis väsätä. Ja ainii meen ettiin noita kuoria tässä kohta, mun on pakko löytää ne!

5 kommenttia:

  1. mitä ihmettä, miten voi hukata puhelimen kuoret? :D

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. ano: se onki hyvä kysymys, mut näköjään onnistuu multa :D

    VastaaPoista
  4. heeh joo :D toi on paras kuva joka tohon menee

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8