oon erittäin hyvä ellen täydellinen

IMG_0236[1]
IMG_0232[1]
IMG_0223[1]
IMG_0222[1]
IMG_0229[1]
Äiti yllätti mut tänää tuomalla mulle tota Acon puhistusjuttua. Se mun edellinen naamanputsarihan siis loppu jo marras-joulukuussa, että olihan se jo aikaki. Tänään koulussa oli aika normipäivä, mulla oli matikankoe joka kai (?) meni hyvin, liikassa luisteltiin ja äikässä pidin puheen. Se puhe ei menny ehkä ihan nappiin, ku yllätys kirjotin sen eilen kymmeneltä illalla, enkä ollu harjotellu sitä ollenkaan. Nyt mulla kuitenki tavallaan alko loma, kun ens viikko onki sitte tettiviikko! :) Eli ei kahteen viikkoon kouluun, jee. Cittariin olen siis viikoksi menossa töihin, saa nähä millasta siellä on.
Mä oon vähän miettiny, että pitäisköhän mun laittaa tänne blogiin enemmän naamakuvia? Ku mulla on niitä täällä tosi vähän. Mitä mieltä te ootte?
Nyt jatkan tässä Modernin perheen huippuhauskan jakson kattomista, huomenna tulee taas postaus

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8