new shoes

IMG_0052[1]
IMG_0054[1]
IMG_0055[1]
Skopunkten, 299 kr. Nää on siis nää uudet kengät jotka ostin viikonloppuna haaparannalta :) Noi on tosi kivat ja mukavat ja niillä on kiva kävellä, korkoo on n. 8 senttiä.
Eilen en päässy postaamaan, koska mulla ei ollu konetta. Eilen en menny kouluun, ja sen ansiosta mun nuha on parantunu :) Tän päivänen abipäivä oli aika tylsä. Meiän koululla kävi aika vähän porukkaa, kukaan ei sotkenu mun naamaa enkä saanu ku vaan kaks karkkia :D
Huomenna ois sitte vielä edessä ussankoe, messu kirkossa ja treenit illalla. Ja ne korkeavyötäröiset pitäs hakea Onlysta. Eipä mulla oikeastaan nyt muuta, tässä vielä pari kuvaa mitä oon nyt ottanu :)
IMG_0050[1]
IMG_0058[1]
IMG_0072[1]

7 kommenttia:

  1. Näyttää muuten oikeesti hyviltä jalkaan noi kengät! Täytyy näköjään itekin käydä taas vilkasemassa skopunktenin valikoimaa :)

    ♥ Anna
    livetolove-anna.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihanat kengät! (:

    http://saara-kissntell.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Anna: kannattaa, siellä oli kivoja kenkiä :)
    Saara: kiitti! :)

    VastaaPoista
  4. Kivat kengät! Itelläni on vähän saman tyyliset, mutta ne on Espritin ja ne on eri väriset. :)

    http://atc24h.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ihanat noi kengät <:
    pearlsinmylife-heidi.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8