love the life you live live the life you love

IMG_0306[1]
IMG_0308[1]
IMG_0313[1]
IMG_0318[1]
Tänään mulla oli eka tettipäivä, enää ei ookkaan ihan niin rento fiilis ku eilen :D Koko päivä oli työtä täynnä, ku purin kenkiä laatikoista, pistin hälyttimiä ja laitoin hyllyihin. Huhhuh, mikä päivä ja tuolla pitäs kestää vielä loppuviikko. Laitoin tietenki ääliönä converset tänää jalkaan(koska ne on mukavat ku joutuu seisoon ja käveleen paljon), ja mun varpaat jääty bussia ootellessa.
Nyt sen jälkeen ku oon tullu kotiin oon lähinnä kattonu gleetä ja kohta pois lähtö vielä harkkoihin. Tästäki tuli tällanen aika lyhyt postaus ja noi kuvat napsasin pysäkillä bussia ootellessa ku se oli taas melkee puoli tuntia myöhässä...
Huomenna koitan tehä jonku pitemmän postauksen missä on enemmän kuviaki :)I

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi, jään ehottomasti seurailemaan!

    ♥ http://one-life-enna.blogspot.com , käythän kurkkaamassa tuollakin ja mikäli tykkäilet, liitythän lukijaksi? :-)

    VastaaPoista
  2. kiva, kiitti! :) joo oon sun lukija :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8