ja sit mä heitin sitä pallolla päähän

IMG_9696[1]
IMG_9708[1]
IMG_9717[1]
IMG_9719[1]
IMG_9709[1]f
Jee, nyt on perjantai :) Tänään oli kiva päivä, pelattiin kaupunkisotaa likkatunneilla, äikäntunnilla ei tehty taaskaan yhtään mitään, ja ajattelin vaan olla koko illan kotona ja kattoa vaikka jotain kivaa elokuvaa. Mun oli tänäänki tarkotus lähtee kaupungille mutte eipä oikeen huvita kun pakkasta on tällä hetkellä sellaset -30 astetta <3 Oisin kyllä halunnu ostaa ne kengät mitkä viikko sitte löysin mut ehkä huomenna sit :) Ja vau mulla on jo täydet 50 lukijaa! :) mahtavaa, kiitti kaikille ihanille lukijoille, muistakaa kommentoidaki välillä!

6 kommenttia:

  1. Ihan mielettömän kivoja kuvia! :--) Ja tykkään sun blogis ulkoasustakin :)

    VastaaPoista
  2. Taisit saada justiinsa lukijan! Kivan oloinen blogi sulla, käy ihmees tsekkaas mun blogi ja liity lukijaks jos tyksit. :-) Laitoin demiinkin jo linkkiä mun blogiin, mutta tässä nyt vielä.

    http://dropthisgameoffame.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. voi kiitti, jee :) ja käyn kattoon sun blogin tietty

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia! tosi kiva blogi sulla muutenkin :-)

    http://holdyourhats.blogspot.com/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8