ihan kuin oltais tunnettu aiemmin, voi olla et mä vain fiilistelin


IMG_9770[1]
IMG_9722[1]
Käytiin tänään äitin kaa prismassa ku siellä oli -15%-päivät. Mä oisin halunnu mennä myös keskustan liikkeissä käymään, mut ei sitte käyty joten siellä ne kengät vielä oottaa mua :)
Muuten oon laittanu tänään namiruokaa, lukenu mun uutta kirjaa, muokkaillu kuvia ja tehny vähän koulujuttuja (eli avannu matikankirjan ja sitten laittanu sen takas kiinni) :D
Lakkasin taas mun kynnet, tein ranskalaisen manikyyrin, jo kolmannen kerran tällä viikolla, ku mulla se lahka lähtee lohkeileen niin nopeaa. Me ostettiin nyt uus päällyslakka, toivottavasi se on vähän parempaa ku toi vanha.
Mutta tässä näitä ostoksia:
IMG_9780[1]
Ensimmäinen kesä New Yorkissa - kirja, halusin ton jo joululahjaksi mutten saanu.
IMG_9779[1]
Päällyslakka, Wichita 97 ja White 49, noi kaks viimisintä ranskalaista manikyyriä varten.
IMG_9777[1]
hoitosuihke hiuksille
Nyt jatkan tästä putouksen kattomista, silkkii soi mun päässä, iina on paras! :D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8