kaikki muuttuu jos jaksaa uskoo

IMG_9439[1]
IMG_9431[1]
IMG_9428[1]
IMG_9469[1]
Tänään oli taas vaihteeksi ihan huippu päivä ♥
Aamulla parin tylsän tunnin jälkeen meillä oli liikkaa, jossa pelattiin kaks tuntia rentoa sulkapalloa ja kuunneltiin NRJ:tä samalla. Oli kivaa! :) Pamautin muuten vahingossa sekä darijaa että hannaa sillä mailalla päähän, hups.
Sitte äikäntunnilla olis pitäny kirjottaa mielipidekirjotusta mutta eihän siitä mitään tullu ku ei oikein inspannu ja muutenkaan ei enää jaksanu joten me lähinnä höpötettiin hannan kanssa se koko kaksoistunti. Sitte pari tuntia siitä lähettiin lindan ja hannan kaa kaupungille, käytiin kaikki peruspaikat läpi ja hanna etti itelleen tettipaikkaa. Mähän sain paikan sittarista jo viimeviikolla, mutta en oo muistanu kertoa. Vähän harmittaa, ku en oikein miettiny mihin voisin mennä ja menin sittariin vaikka esim. Anttilaan ois ollu kivempi mennä. Me käytiin tietenki subissa syömässä ja ostin sitte vihdoin nyt sen laukun jota oon katellu jo pari viikkoa, koska tiiän että mulla ois sitte jälkeenpäin kaduttanu jos en ois ostanu sitä.
Eli tässä ne ostokset.
IMG_9465[1]
laatu <3 paita - gina tricot 12,95€ oli kivan pirteen värinen ja tarvin lisää tollasia IMG_9475[1]
IMG_9478[1]
wet'n wild vedenkestävä eyeliner seppälästä, 3,95€. Mä halusin kokeilla eyelineria ja tota on tosi monet bloggaajat kehunu eikä hintakaan ollu paha joten päätin kokeilla.
IMG_9480[1]
IMG_9481[1]
IMG_9485[1]
Ja tässä on tää mun rakkauslaukku, Mick'sistä 39,90€. Ihastuin tohon heti ku ekan kerran näin sen, mutta sillon en vielä ostanu sitä enkä seuraavallakaan. Mä kuitenki halusin uuden laukun koska toi mun nykynen H&Mn laukku on ärsyttävä ku kaikki tavarat pyörähtää aina ympäri siellä ku siinä ei oo kunnon pohjaa. Toi on niin täydellinen: sopivan tilava, siinä on myös olkahihna, väri on ihana ja toi just mun tyylinen ♥ rakastan
Nyt pitäs lähtee tästä varmaan syömään ja katteleen vielä jotain sarjoja, nii hyvää perjantai-iltaa kaikille! :)

7 kommenttia:

  1. Toi laukku on hirmu kiva. Nyt munki tekis mieli ostaa uus laukku, koska oon ihan laukkufriikki :D

    http://hiikanblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. iiiihana laukku :-)! ja hei miten saat ton otsikon keskelle, eikä silleen et se ois tuol reunas :o?

    VastaaPoista
  3. toi eka kuva! ihana:)
    ja tosi kiva toi laukku:)
    käythä so-reckless-so-good.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Nina: säädin sen html-koodista, tungin sitä text.align-center juttua jonnekki, kannattaa googlettaa :)
    lotta: kiitti ja käyn kattoon :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8