baby, it's cold outside

IMG_9359[1]
IMG_9357[1]
IMG_9356[1]
IMG_9400[1]
IMG_9387[1]
IMG_9396[1]
IMG_9408[1]
IMG_9409[1]

Tässä ois vähän kuvia mitä oon ottanu eilen ja tänään. Se päiväni kuvina-juttu ei sitte onnistunukkaan oikein ku unohin ottaa niitä kuvia aamulla :D Yritän tehä sen huomenna. Eilen ei koulussa ollu mitään erikoista, täällä on nyt on ollu tän viikon ihan jäätävät pakkaset, -17 astetta, maanantaina oli -22. Tänäänki olin ihan jäässä ku tulin koulusta kotiin. Tänään oli mantsan ja kemian testit, mantsasta tuli kymppi vaikka en lukenu juuri yhtään.
Tänään koulussa tyypit myi niitä pikkuveljen parhaita ja niitä muita juttuja ja mä otin sellasen serkun parhaat-suklaakeksilaatikon. Tuli yhtäkkiä kauhea keksihimo ja nam ne oliki tosi hyviä, söin puolet jo kotimatkalla ♥
Nyt sitte oon syöny niitä keksejä vielä lisää, liikaa ku nyt alko ällöttään enkä halua enää nähäkkään noita keksejä :D Tuttua teillekki?
Tänään(kään) mulla ei oo mitään tekemistä, oon varmaan kotona ja meen jossain välissä käymään hannalla ku se oli tänään koulusta pois. Huomenna on harkat joten meen ennen niitä varmaan taas käymään kaupungilla.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8