x-mas presents

jouluu 2011 048
jouluu 2011 075
jouluu 2011 004
jouluu 2011 013
Sori tuon porokuvan kauheasta laadusta, otin sen kiireellä ja reippaalla zoomauksella. Oli silti pakko laittaa se tänne koska meidän pihalla oli eilen poroja! Tosta oikeesti tuli niin joulunen fiilis ja melkeen jo ootin että mistä se joulupukki ilmestyy.
Menipä joulu taas nopeaa ohi :D Taino nythän se varsinainen joulu on mutta silti. Eilen tuli syötyä aivan liikaa ja sain kivoja lahjoja :) tässä nyt olis ne tärkeimmät
jouluu 2011 092
tobleroneja ♥
jouluu 2011 093
lisää suklaata...
jouluu 2011 100
...ja vielä lisää :D noissa ainaki riittää syömistä
jouluu 2011 094
harry potter kirja, jota en tajunnu ees toivoo lahjaksi mutta ilmeisesti mun kummit tietää mistä tykkään ♥
jouluu 2011 096
ihanan tuoksuksia tuoksukynttilöitä
jouluu 2011 097
gleen ekan tuottari BLU-RAYNA, ja arvatkaapas onko meillä blu-ray-soitinta? ehei.
iskä koittaa vielä vaihtaa ton
jouluu 2011 098
notting hill-elokuvan jonka katoin jo tänään, suosittelen ♥
jouluu 2011 101
kengät, ehkä kivoin lahja telkkarin ja lahjakorttien lisäksi :)
jouluu 2011 102
marimekon tollasen pussukan, tosta tuli mun uus meikkipussi
jouluu 2011 104
H&M 50€ lahjakortti
jouluu 2011 107
Gina Tricotin 30€ lahjakortti
jouluu 2011 105
Mick's 50€ lahjakortti
jouluu 2011 106
4kpl Finnkinon leffalippuja
En saanu sitä canon eos 1100D:tä mitä toivoin, niin vähän etukäteen arvelinki koska mä kuitenkin sain sen telkkarin jo. Eli nyt alan sitte ite säästään siihen kameraan, veikkaan että saan sen tässä tammi-helmikuussa jo ostettua :) Ei mulla kesälläkään kuitenkaan menny ku se 2 kuukautta ku sain kokoon ne rahat iPhoneen (jota mun ei ees loppujen lopuksi tarvinu maksaa ite). Vähän harmittaa, kun ihmiset ois voinu antaa mulle sen turhan roinan sijasta (mitä en täällä jaksanu esitellä) rahaa, niin oisin voinu ite ostaa jotain kivaa.
Tän päivän oon vaan ollu koneella, paitsi kävin tossa vähän aikaa sitte darijan kanssa ulkona. Huomennaki ois tarkotus olla vaan kotona, mutta tiistaina sitte alennusmyynteihin.

5 kommenttia:

  1. mul vähän sama fiilis ton turhan roinan kans. : D toivoin iphonee, mut sen sijaan sainki vaikka mitä turhia juttuja (kuten pyyhkeitä ja lakanoita ja astioita) joita mulla jo on ihan hirveenä. ois voinu sit antaa vaikka rahaa ni oisin voinu säästää siihen iphoneen.

    nyt pitää mennä töihin. D:

    VastaaPoista
  2. Mie kanssa suunnistan Sannan ja Veeran kanssa alennusmyynteihin. Tosi kivoja lahjoja sulla, lahjakortit vaan käyttöö !(=
    Fail toi Blue ray juttu :DD

    VastaaPoista
  3. jemina: tiedän tunteen :D
    Mari: jep tammikuun lopussa jo kortit käytetty :D no ei kai, arvaa ärsyttääkö? :D

    VastaaPoista
  4. kivoja lahjoja, riittä ainaki suklaata hetkeks :-)

    käy kattoo mun blogi: http://words-of-thoughtss.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. joo luulis riittävän :D ja käyn kyllä koska oon sun lukija :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8