unlucky me

IMG_8822
IMG_8823
IMG_8849
Hups, en oo postannu nyt pariin päivään vaikka ei mulla kyllä oo ollu ees mitään kerrottavaa. Löysin muuten mun vanhan jo pari vuotta hukassa olleen My Morgan-hajuveden, en oo kyllä ees muistanu että mulla on tollanenki. Tänään ja eilen oon lähinnä ollu kaupungilla äitin kanssa ja ollaan koitettu metsästää mulle sitä gleen ekaa tuottari-boxia, mut tuloksetta :(
Kaupoilla on vissiin jotain mua vastaan, kun prismasta, sittarista, anttilasta eikä mistään mahollisesta muustakaan paikasta löydy sitä yhtä onnetonta boxia... Huomenna ois tarkotus mennä jonku kaa leffaan kattoon se New Years Eve, mut näyttää siltä että joudun menee sinne vissiin yksin ku kukaan ei oo täällä :(
Tuon topin löysin sattumalta pukumiehestä, ku käytiin siellä äitin kanssa. Eikä hintaakaan jääny 60% alennuksen jälkeen ku 8€.

2 kommenttia:

  1. Toi leffa on ihan sairaan hyvä! JA tosi kivan olonen blogi, taidan liittyä lukijaks C:
    http://leijonakuningaslaulu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. mustaki toi leffa oli tosi hyvä :) ja kiitti, jee :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8