my year 2011

2011-01-16
Vietin mun synttäreitä vähän myöhässä, koulussa oli tylsää, olin paljon rinteessä.
2011-02-12
Shoppailin, olin rinteessä, koulussa vietettiin ystävänpäivää, sain mun serkulta ihanan ystäväpäivälahjan ja kirjeen.
2011-04-7
Shoppailin, valokuvailin jotain, haaveilin kesästä.
2011-04-29
Aprillipäivä oli unohtumaton :D Olin Enrique Iglesiaksen keikalla ja shoppailin Jumbossa. Vietettiin vappua tyttöporukalla.
2011-06-4
Kävin uimassa jäätävän kylmässä vedessä, tulin kipeeksi, leikin hevosien kaa, valokuvailin paljon, alotin tän blogin pitämisen.
2011-06-16
Koulut loppu, olin JVG:n keikalla, shoppailin paljon, olin Varkaudessa, uin paljon ja oltiin rannalla.
2011-07-13
Käytiin serkkujen kaa lintsillä, olin mökillä, shoppailin Hesassa, käytiin Lindan + sukulaisten kaa Tallinnassa.
2011-08-14
Oli paljon juhlia, mulla oli synttärit, alotin cheerleadingin, koulut alko, tuli oltua ulkona paljon.
2011-09-31
Sain mun iPhonen, söin paljon B&J, olin ulkona ja otin kuvia. Meillä oli paras cheerleiri Luleåssa <3 2011-10-20
Käytiin syyslomalla Riikassa ja sitä ennen Oulussa, koulussa oli tylsää, blogi-innostus lopahti ja postailin harvoin. Kävin sekä Oulussa että Riikassa Stockan Hulluilla päivillä.
2011-11-11
Kuvailin tosi paljon, kävin paljon kaupungilla ja rahaa meni, kävin kattoon Aamunkoin ja ruotsalaiset vaihto-oppilaat oli täällä.
Pictures-1
Kiireisin kuukausi. Olin paljon cheekkuharkkoja, esityksen treenaamista, koulussa oli kiire, sain mustan silmän, käytiin Oulussa, sain uuden telkkarin, shoppailin paljon ja jätin joululahjojen ostamisen viimisiin päiviin, koulu loppu ja todistus oli ihan jees, meillä oli ACS:n joulujuhla ja cubesien pikkujoulut. Sain kivoja lahjoja ja oli kunnon joulufiilis.


7 kommenttia:

  1. ASC? tarkoititko ACS = artic circle spirit ;D

    VastaaPoista
  2. kiva postaus ja ihana toi banneri!

    http://lehtokurppa.blogspot.com/
    <:

    VastaaPoista
  3. ps. liityin lukijaks (; sä mulle, jos tykkäät?
    ^^

    VastaaPoista
  4. kiitti :) joo käyn kattoon sun blogin

    VastaaPoista
  5. tosi kivoja kuvia tääl ja sulone banneri :>!

    http://vvritedbyveera-mybubbleblog.blogspot.com/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8