last christmas i gave you my heart but the very next day you gave it away


IMG_7348
IMG_7988
Sori ku oon postannu nyt näin harvoin, kamerasta loppu akku ja en oo jaksanu ladata sitä. Mulla on myös ollu nyt melkee joka päivä harkat ja on ollu muutaki tekemistä. Joku joka on käyny kattoon mun blogia tänään päivällä aikasemmin on saattanu nähä ulkoasun aika järkyttävässä kunnossa :D Mä halusin vaihtaa blogimallia ja sitte vaihdoinki ja tuli ongelmia joten palautin vanhan takasin. Banneria oon nyt monta tuntia koittanu saada oikean kokoseksi ja oikeaan paikkaan, mutta ei vaan onnistu. Toi banneri on muuten väliaikanen, kun oli pakko saada vaihettua tuo vanha. No kyllä tää tästä...
Nyt on ollu tähän asti ihan kiva kouluviikko, on aika rentoo koska loma alkaa kohta. Tänään ois tarkotus vielä lähtee Hannan ja Riinan kaa kirkkoon, koska pitää kerätä riparimerkintä. Eiku vaa kuulokkeet korviin ja saarnaa kuuntelemaan :D
Toi biisi soi mulla muuten päässä 24/7...

6 kommenttia:

  1. haluisitko ton bannerin keskelle vai minnekkä ? (:

    VastaaPoista
  2. tosi kiva blogi sulla :)
    liityin lukijaks :):)

    http://goldmine-elly.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. keskelle, mutta koon kanssa on ollu vähän ongelmia :D

    VastaaPoista
  4. http://makincuteblogs.com/2011/02/how-to-center-your-header-in-blogger/

    tää sivu ainaki helppas mua ton bannerin kaa (:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8