im just gonna keep on waiting underneath the mistletoe

joulu 2011 153
joulu 2011 152
Tänään oli tosi kiva päivä :) Koulussa oli normia mukavampaa, ja oli muutenki rento päivä. Koulun jälkeen mentiin Lindan kaa Darijalle ja meikattiin se laitettiin sen hiukset ennenku lähettiin kaupungille. Menin sinne pääasiassa ostamaan joululahjoja mutta tarttu sieltä tietty jotain muutakin mukaan. Ja rahaa meni kivasti. Huomenna meillä on meidän cheerseuran joulujuhla jossa mun joukkue myös esiintyy. Tavallaan oon innoissani mutta hermostuttaa vähän :D Huomenna en varmaan kerkeä tekemään postausta ja sunnuntainaki on aika kiireinen päivä mutta mä laitan sitte kuvia sieltä esityksestä ja ehkä videonki :)
Ja sori tän postauksen kuvien laadusta, mä rikoin vahingossa mun huoneen kattolampun joten jouduin kuvaamaan pöytälampun valossa joka ei oo kovin hyvä.
Tässä vielä näitä ostoksia.
joulu 2011 167
Paita 4,95€ H&M
joulu 2011 168
Farkut 19,90€ Cubus


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8