happyface

IMG_7926
Jee, oon taas kotona :) Tää päivä meni shoppaillessa sekä Oulussa että Kemissä. Ikeassa ei käyty sittenkään, mutta mennään tässä joku viikonloppu vielä. Tultiin kotiin tässä pari tuntia sitten, ja sen jälkeen oon ollu koneella ja kattonu telkkaria, me ostettiin mulle nimittäin uus telkkari Oulusta. Tän päivän ostoksia:
IMG_7937
Volume Million Lashes waterproof 14,90€ luulin ettei tuota ole vedenkestävänä mutta Kemin prismasta löyty, ja vielä 15% alennuksella.
IMG_7951
Toppi Mick'sistä 10,40€ tämäkin oli 15% alennuksella. Törmärsin Mick'sissä muuten yhteen mun joukkuelaisista, kylläpä maailma on pieni :D
IMG_7946
IMG_7957
Uus telkkari ♥ 23 tuumaa, full HD ja sellasta :) Mullahan oli vielä tän vuoden alussa toinen telkkari mun huoneessa mutta äiti varasti sen joten mulle ostettiin nyt uus. Oli kyllä kiva yllätys kun huomasin tämän takakontissa :)
Lähen tästä nyt saunaan, ja sitte katteleen telkkuu, ja jee, huomenna on vapaapäivä.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8