canon eos 1100d ♥

syksy 2011 071
syksy 2011 080
syksy 2011 072
Otsikosta voiki jo päätellä, mulle on nimittäin tullu hirveä himo saada uus kamera! Haluun järkkärin, mutta ihan sellasen perus kuten canon eos 1100d, se olis just sopiva mulle eikä kovin pahan hintanenkaan. Sopiva tällaselle joka tykkää valokuvata ja joka haluaa opetella valokuvaamaan. Ajattelin toivoa sitä joululahjaksi, mutta saa nähdä saanko ku telkkariki ois mulle hankinnassa nyt... Jos en saa niin ostan sitte ite.
Mun tämänhetkinen kamerahan on canon ixus 130 ja onhan se tää ihan hyvä ja tässä on tosi hyvä videolaatu, mutta kuvat ilman salamaa on kauheita jos on vähänkään huono valaistus ja makro on huono.
Tänään oli köksässä kivaa, tehtiin kylmäsavulohisalaattia mikä ei nyt ehkä mun lempparia ollu mutta hyvää kuitenki. Muutenki koulupäivä meni tosi nopeesti. Nyt oon vaan dataillu siitä asti, kun tänään ei ollu harkkojakaan.
ps. muistakaa laittaa kysymys tänne :)

2 kommenttia:

  1. älyttömän kivoja kuvia ! :)

    http://piecesofmylife-sanni.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. tykkään näistä kuvista , on hienoja! :)

    www.itsmebyemmi.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8