bye bye nails


Cimorelli - We Found Love
IMG_7539
IMG_7540
IMG_7522
IMG_7517
Niinku otsikosta voi varmaan päätelläkki, mä leikkasin mun kynnet pois :( Ne oli tiellä harkoissa ja maanantaina mä raapasin meiän nousijalle basketissa kunnon naarmut polveen, joten mä sitte leikkasin ne. Vähä harmittaa että jouduin leikkaamaan ku ne oli kerranki hyvässä kunnossa ja melko pitkät jo mutta harrastus menee kuitenki etusijalle ja en mä haluu toisia raapia :) Muuten tää viikko on tähän asti menny aika nopeesti, nyt on ollu vähän vaihteluaki koska meillä oli tänään koulussa sellanen teemapäivä. Seiskoilla oli valinnaisainejuttuja, ysit oli messuilla ja kasit opetteli kaikkia ensiapujuttuja kuten nyrjähtäneen nilkan sitomista ja elvyttämistä. Olihan se ihan kivaa, kyllä mä mielummin sidon ihmisten nilkkoja kuin istun äikän kaksoistunnilla. Sitte meillä oli myös sellanen lappujuttu että jokaiselle annettiin lappu ja sitte ne laitettiin kiertämään ja kaikkien piti kirjoittaa niihin jotain positiivista toisesta. Ihan kivaa oli seki.
Nyt koulun jälkeen oon lukenu vanhoja demejä ja ollu taas vaihteeksi koneella :) Me mennään huomennan Hannan kanssa ostamaan liput aamunkoihin.
Muistakaa kysymyspostaus, jokainen laittaa vielä yhen kysymyksen tonne niin teen sitte sen vastauspostauksen :)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8