galna dagar

IMG_6747
IMG_6755
IMG_6710
Huivi & paita: Ginatricot
Ö-pipo: Stockmann
Sori etten postannu viikonloppuna, siellä Hulluilla päivillä en tietenkään voinu ku kone ei ollu mukana ja eilen oli riparitapaaminen ja harkat joten ei ollu aikaa.
Oulussa oli kivaa, en ostanu paljoa mitään verrattuna viime vuosiin, kun piti säästää sitä ens viikonlopun Riikan matkaa varten. Takkia mä sieltä oikeastaan hain ja sen löysinki, unohin vaan ottaa siitä kuvan mutta kyllä te se vielä näätte. Se oli just sellane minkä halusinki, se oli vissiin viiminen koko kaupassa ja vielä mun kokoa, kävi kerranki tuuri :) Makso 80€, One Waysta. Kattelin takkia myös Stockmannilta, H&M:ltä ja Haloselta mutta ei löytyny. Lauantai-iltana tultiin sitte kotiin junalla.
Tänään mulla on ollu koko päivän hirveen kylmä ja oon palellu koko ajan. En tuu ikinä kipeäksi koska mulla on tällanen supervastustuskyky mutta palelen aina syksyisin ku ilmat viilenee :(
Tänään pitäs vielä koota kasvikansio, kirjottaa äikän arvostelu ja harkkoihinki pitäs keretä, onneksi syysloma on tän viikon jälkeen, ootan jo innolla sitä Riikan matkaa ja että näkee taas serkkuja.

6 kommenttia:

  1. oiijj vähän kivoja vaatteita ja sul on kans ihana blogi <3
    http://goldmine-elly.blogspot.com/2011/10/someone-like-you.html?showComment=1318269948365#c658018908198799943

    VastaaPoista
  2. Kiva ostoksia kaikki! =) Tuo huivi ♥

    VastaaPoista
  3. vähän söpö blogi sulla ! <:

    http://dreamingg-girl.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Ihania ostoksia! ja kiva blogi:)

    ccccarita.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8