vielä on kesää jäljellä

Ää, nyt iskee paniikki, lomaa on enää huimat 5 päivää :(
En mä oo vielä valmis menemään kouluun, yh. Se on jännää, että aina tuntuu että loma jäis kesken ja ettei mitään oo kerenny tehä, vaikka oikeesti on ollu lomalla kymmenen viikkoa...
Silti loma voi olla mun mielestä vielä pitempi, että koulua alkais vaikka syyskyyn eka päivä, niinku Tylypahkassa ;)
Mä oon taas alottanu Potterien lukemisen, tällä hetkellä oon Azkabanin vangissa menossa. Ne koukuttaa niin että on aina pakko vaan ottaa seuraava kirja ja sitä seuraava...

Niin ja sori etten oo postaillutkaan tässä lähiaikoina, inspiraatio on ollu ihan nollassa ja ei muutenkaan oo ollu hirveesti kerrottavaa & en oo jaksanu. Edelleenkin toivoisin teiltä postausideoita, ne vähän kannustais.
Nyt en voi tehdä kunnon postausta kun äiti haluaa koneen, mutta huomenna teen sen postauksen, ehkä useammankin :)
IMG_5148
Tallinna 2011 064

1 kommentti:

  1. Toi on nii totta et kesäloma on liian lyhyt. Itellä alkaa koulut onneks vasta 16. päivä. :) Mut tuntuu silti et kaikki mitä kaverreide kans suunnitteli ennen lomaa jäi tekemättä :(

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8