summer is too short, winter is too long

Sori että taaskaan ei oo postausta kuulunu pariin päivään, se johtuu siitä että ensinnäkään mulla ei ollu konetta kahteen päivään ja sitte on ollu koulua ja kirpparipöydän laittoa ja kaikkea muuta puuhaa etten oo ehtiny postailemaan.
Maanantaina käytiin Hannan ja Lindan kanssa kaupungilla vielä viime hetken ostoksilla ennen koulun alkua, ostin laukun ja farkut, mut saatan palauttaa ne farkut ku en oo ihan varma niistä.
IMG_5709
Farkut 19,90€ Ginasta
IMG_5706
Tota laukkua oon kuolannu H&M:llä varmaan jo kuukauden, ennenku nyt vihdoin ostin sen ku oli enää yks jäljellä. En melkee saanu sitä ku ei ollu rahaa mutta onneksi veli tuli ja pelasti mut :)
Toi toimii mulla siis nyt koululaukkuna ja muutenkin raahaan sitä joka paikkaan, se on niin kiva ♥
Ku tultiin kaupungilta niin käväsin pikasesti kotona ja mentiin sitte siitä kirpparille laittamaan meidän pöytää valmiiksi. Aika kova homma siinä oli ja ei ees keretty laittaa kaikkia vaatteita ku piti jo lähteä sieltä.
Ja tiistainahan alko koulu... Oli ihan normia, tylsä eka päivä ja sitte keskiviikosta lähtien ihan normisti koulua. Ja tiistaina mulla oli myös ekat cheerleadingharkat, oli tosi kivaa vaikka mokailinkin koko ajan ku olin ekaa kertaa ja näi :)
Ja eilenhän mulla oli synttärit! ♥ Oon tähän mennessä saanu rahaa yhteensä 130€ + sitte sain sakset(?), suklaata ja marimekon ihanan meikkilaukun. Isoimman(ja odotetuimman!) lahjan saan maanantaina, nimittäin iPhone 4:sen! Vihdoinkin, tää mun vanha kapula hajoo kohta käsiin.

Huomenna me mennään Hannan, Lindan, Darijan ja Jennan kanssa Raxiin juhlimaan mun synttäreitä ja siitä sitte kaupungille shoppailemaan :) Huomenna sitte luvassa iiiso postaus, jossa mukana kaikki mun saamat lahjat ja kuvia huomisen "juhlista".

2 kommenttia:

  1. Hei kiva blogi sulla! Liityin lukijaksi ja liity ihmeessä säkin mun lukijaks! (:

    http://ilovephotography-jonna.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. kiitos :) käyn kattoon sun blogin (:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8