kesäloma on liian lyhyt

Hei taas :D
Tänään oon taas vaihteeksi imuroinu, ja siivoillu mun huonetta muutenkin. Sen jälkeen kävin kirjastossa ettimässä Liekehtivää pikaria, mikä tietenki oli lainassa, jotena lainasin vinon pinon Seventeen-lehtiä :)
239
146
211
126
141
Sitte ku tulin kotiin niin aloin tekemään aurajuusto-ananaspiirakkaa, joka btw on yks mun lemppareista vaikka ehkä kuulostaa ällöttävältä. Siitä piirakasta tuli ihan onnistunu, vaikka tietty sähläsin taas ku en ikinä osaa lukea ohjeita kunnolla. Ku piirakka oli uunissa niin alettiin äitin kanssa käymään läpi mun kirpparille meneviä vaatteita ja alettiin hinnotteleen niitä. Jos jotaki kiinnostaa nii mun pöytä on Varastotien kirpparilla pöytä 145 tiistaista alkaen. Siellä tosin on kyllä aika paljon lastenvaatteita ja muutama H&M:n huppari. Niitä vaatteita oli ihan tuhottoman paljon ja siinä meni varmaan tunti, eikä siltikään saatu kaikkia hinnoteltua koska laput loppu kesken. Sitten me käytiin myös kiikuttamassa mun vanha keinu naapuriin :)
229
Päivänasu taas pitkästä aikaa:
Toppi: en tiiä
Legginssit & huivi & alla oleva keltanen toppi: Gina Tricot

Huomenna ois tarkotus mennä äitin kanssa kaupungille katteleen vaatteita ja tavaroita koulua varten, tarvin nyt paljon uusia vaatteita koska laitoin niitä niin paljon pois. Ja tarvin myös jotain perus koulukamaa tyyliin laskimen, harpin ja ranskan sanakirjan.
Kävin muuten eilen Wilmassa tsekkaamassa mun uuden lukkarin ja se on kaikista kamalin mikä mulla on tähän mennessä ollu. Joka aamu alkaa kaheksalta! Mä en muutenkaan oo aamuihmisiä ja oon aina myöhässä kaheksan aamuina, joita mulla keväällä oli sentään vaan 2. Ja maanantaista varsinki tulee ihan kauhea, sillon on eka ranskan kaksoistunti, sitte enkkua, äikkää, ruotsia, ja sitte vielä terveystieto! Kaikki kielet + terveystieto samana päivänä, kamalaa. Mutta se hyvä puoli siinä on että mulla ei oo yhtään kolmen päivää, on kolme kahen päivää ja kaks yhen päivää.

Mutta nyt jatkan HP:n lukemista, huomenna postaan taas ja esittelen ostokset, jos nyt niitä tulee.

7 kommenttia:

  1. ihanat vaatteet ! (:

    http://fmtm-mirva.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. voi miten ihana banneri!! :>
    http://kirsikkamaitoa.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja kuvia sulla ja tykkään sun tyylistä:)

    VastaaPoista
  4. Toi huivi on tosi ihana!
    http://mileio.blogspot.com/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8