i ♥ iPhone

IMG_6106
IMG_6102
IMG_6103
IMG_6105
IMG_6108
IMG_6113
Jes, sain sen vihdoin tänään ♥ Aa olin ihan täpinöissäni ku mentiin ostamaan sitä Soneralta, ja aika nopeasti se homma sitte hoituki. Se vaan että voin alkaa käyttään tätä kännykkää vasta viikon päästä ku mun numero on siirretty Saunalahdelta ja oon saanu simkortin tähän. Yh vielä pitää odottaa. Mä oon kuitenki räplänny tätä tässä ja kyllä tällä pystyy hätäpuheluita soittaan ja iTunesin lataamaan, ei muuta :)
Ja tervetuloa uudet lukijat! :)

8 kommenttia:

  1. oon kateellinren sulle! itekkin haluaisin iphonen, mutta ei oo rahaa eikä porukat suostu ostaan :< täytyy varmaan ruveta säästeleen rahaa sitä varten!

    mutta ihana toi banneri ja sen tekstin fontti on hieno♥ :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluaan :----( paljon toi makso tai onks sulla tossa joku sellanen kuukausisumma? Ja tosi kiva blogi sulla hei :---)!

    http://noothersuperstar.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. vähänkö oon hei kateellinen !! hyväkokosii kuvia sulla :)

    laurakaisan.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. eikä, arvaa vaan kuinka kateellinen oon sulle! :D

    VastaaPoista
  5. Voi sama, kateus täälläkin !

    VastaaPoista
  6. hiisu: kannattaa säästää, mäki maksoin ite tästä puolet :)
    Viivi: ostin kertamaksulla 408€ Soneralta, ja kiitti :)
    laura: kiitos :)
    Sara ja Janette: hih :)mäkään en meinaa uskoa että vihdoin sain tän, ku oon toivonu tätä niin kauan ;)

    VastaaPoista
  7. Mul on toi myös ja ai että mikä älypuhelin<3 selittelin itelleni sitä hintaa sillee et "no paremmaks ei kännykkä täst mee ni sit ei ikinä tarvii ostaa uutta.." :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8