golden rax and tabasco

Käytiin siis tänään tyttöjen kanssa Raxissa syömässä ja shoppailemassa, oli kyl kivaa :)
Eka siis mentiin Raxiin ja syötiin siellä ja sählättiin sen pehmiskoneen kanssa kun ei osattu käyttää sitä :D Sitte tytöt päätti vähän terästää mun limsasekotusta tabascolla, kiitti tästä tosi paljon, hyvää oli...
Elokuu 138
Elokuu 116
Ja kyllähän mä ostinki jotain :)
Elokuu 174
Perus pitkähihanen Ginasta 14,95€, palautin ne farkut mistä kerroin viime postauksessa.
Elokuu 176
IMG_5523
Nyt sitte ku oli rahaa niin ostin nämä farkut mitä oon ehtiny jo aiemmissa postauksissa kuolata :) Onlysta hintaan 39,95€ Ne on tosi kivat, mut en oo varma tuosta koosta. Ite mietin kyllä että otan ne pienemmät XS/S, mutta noi sano ettei siinä oo mitään järkee koska en saa niitä yksin jalkaan :D Joten otin sitte S/M:n, ehkä vaihan noi pienempään. Ihme vekslausta mulla näitten vaatteiden kanssa.
Sitte ostin myös Hannalle synttärilahjan jota en täällä esittele jos se vaikka sattuis lukemaan tätä blogia. Ja ostin myös funktiolaskimen koulua varten, byääh.
Elokuu 156

5 kommenttia:

  1. itekki oon katellu noita farkkuja! =)

    VastaaPoista
  2. ai :) no kannattaa ostaa, ne on nimittäin tosi kivat!

    VastaaPoista
  3. noi farkut ois muuten jees jos eessä ois vetskari ja taskut, tai joku haarake:D

    http://matters-sani.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva blogi sulla =) Selailen täs ny viel alaspäin ja lueskelen jos vaikka liittyisin lukijaks :p käyhän kurkkaas myös mun blogi

    http://hennankengissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. legginssit ei oo housut -.-
    korkeintaa sit jonku mekon kans yms yms mut helvetin ruman näköstä jos puol perset näkyy läpi :--DDdd

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8