today i don't feel like doing anything

Siitä on taas aikaa, ku oon viimeksi tehny postauksen, sori :)
Mut se johtuu myös siitä ettei oo ollu juuri mitään kerrottavaa ku en oo tehny juuri mitään.
Mutta nyt voisin vähän kertoo mitä oon tässä viikon aikana tähän mennessä tehny...
MA:
Olin Darijalla suurimman osan päivästä, siivosin vaan kotona ja datasin koko illan.

TI:
Kävin Hannan ja Lindan kaa ulkona oltiin koko ilta ja osa yötäki.

KE:
Aamulla vietin aikaa mun koiran kanssa ja sitte vähän myöhemmin mentiin Lindan kanssa uimaan. Me myös järjestettiin osa mun vaatekaapista, koska aijon hankkia kirpparipöydän ja mulla oli vaatekaapit täynnä turhaa roinaa. Turhia vaatteita siis löyty yhestä ja puolesta vaatekaapista yks ja puoli jätesäkillistä. Minäkö muka hamstraaja? :D

TO:
Heräsin nyt aamulla(tai iltapäivällä..)tunti sitte ja kuuntelen Spotifystä musiikkia samalla kun teen tätä postausta. Katy B:n Lights On on ärsyttävän tarttuva biisi joka jää päähän soimaan :)
Linda tulee tässä kahelta tänne niin me jatketaan meidän vaatekaapin puhdistusoperaatiota. Jee, Demiki tulee tänään :) Mulla on muuten tasan kahden viikon päästä synttärit ;)
kuvat: weheartit
Tästä lähtien lupaan panostaa kuviin enemmän, nyt vaan ei ollu mitään kuvia enkä jaksanu alkaa ottamaan. Postailen varmaan vielä illalla, nyt meen käymään koiran kanssa ulkona.

1 kommentti:

  1. en tiiä oonko ainoo kenen mielestä macaronit on pahoja ? :D mut mansikat kelpaa kyl..

    listento-nora.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8