summer here we come!

Jes, kesäloma alko! Heräsin tänään jo klo 06:00, nyt väsyttää jo ihan järjettömästi.
Koulua oli vaan kaks tuntia, eka oli kevätjuhla ja sitte todistusten jako luokassa. Kevätjuhlassa oli musiikkiesityksiä, tanssia ja liian monta puhetta :D En jaksanu kuunnella ollenkaan koska ootin niin malttamattomana vapaalle pääsyä. Ja keskiarvoki oli hyvä, 8,8! Mun keskiarvo oli jouluna 8,7 ja tavoitteena oli nostaa sitä lähemmäs ysiä, ja sehän nousi! Mulla oli kolme kymppiä: uskonnosta, kemiasta ja terveystiedosta :D Ja oli vaan yks seiska ja se oli matikka mut mä nostan sen syksylä takas ysiin. Enkä oo mikään hikari jos niin luulette, tuo kemiannumero tuli mulle aika yllätyksenä koska en oo oikein keskittyny tunneilla :D

Kuvia tuli päättäreistä loppujen lopuksi aika vähän, ja suurin osa ei ollu julkasukelposia... Ja sieltä JVG:n keikaltakaan ei oikein saanu otettua kunnon kuvia. Mulla harmittaa, oisin halunnu viettää tän päättäripäivän kavereiden kaa rannalla mut kukaa ei enää pääse ja täällä mä vaan istun koneella :(

Mut nyt niitä kuvia.
kesäfiilis
Sori noi pikselit mutta Alex ja Hanna ei halunnu niitten naamoja näkyviin :(
Me mentiin Alexin ja Darijan kanssa syömään Rosson sijasta Comicoon, koska se oli tyyliin varmaan ainoa ravintola missä oli tilaa. Muita ruokia en muistanu kuvata, mutta tässä on kuva mun ihanasta jälkiruoasta, mango creme bruleesta. Toi oli muuten aivan järjettömän hyvää, suosittelen :)
Huomenna luvassa kuvia mun tän päivän ostoksista & JVG:n keikasta.

Nyt taijan mennä jo nukkuun, oon ihan rättipoikki.

6 kommenttia:

  1. voii ihania kuvia :) ja tykkään sun blogistas hirmuisesti ^^ !- leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko ja sopii sulle hyvin :) Creme Bulee on ihan älyttömän hyvää jos sen osaa tehdä hyvin! :)

    Olis kiva jos kävisit laittaa munki blogiin jtn kommenttia :)
    http://omatpienetmietiskelyt.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. tosi kiva blogi sulla:-) Sait musta ittelles lukijan;-) Käy kattomassa munki blogi http://erika-thisisthelife.blogspot.com/ :-) Oon siis -97 syntyny tyttö, joka kirjottelee vähä kaikesta:)

    VastaaPoista
  4. kiva blogi! alan seurailemaan (8 ps.oon kaunis

    mun blogi >> http://katriina-katriinasdays.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Anna: kiitti, juu käyn kattelee
    Erika: kiitos :) käyn kattoon sen kans
    Katriina: kiitooos :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8