firework

Otsikko tulee Katy Perryn biisistä, näin musiikkivideon tänään voicelta ja tykkäsin.
Demittäjillä on aivan ihania blogeja, kävin melkeen kaikki blogit läpi mitä yhdessä keskustelussa oli ja liityin lukijaksi suunnilleen puoleen niistä (;

Tänään ei oo ainakaan vielä tapahtunut mitään erikoista, oo vaan siivoillu koko päivän. Tosin aamulla kävin klo 11 pelaamassa jalkapallomatsin kaverin 6-vuotiasta pikkuveljeä vastaan. Ja hävisin! Oonko surkea vai mitä :D No ei en mä pelannu tosissaan, sehän on niin pieni vielä.

Nyt otin pikku tauon siivoamisesta ja tulin koneelle tekeen postauksen. Ja samalla syön tätä jätskiä, nam ♥
Mun pitäs maalata mun huoneesta vielä yks seinä, ajattelin pinkkiä tai turkoosia, mutta en osaa päättää kumpi. Yks seinistä on jo vaaleanvihreä, ja kummatki värit sopis sen kanssa. Ja sitte seki vielä vaikeuttaa että jokaista väriä on suunnilleen miljoona sävyä olemassa.
Kävin eilen äitin kanssa hakemassa Kodin Terrasta värikarttoja, ja nyt oon teipannu niitä seinään ja yritän kuvitella et miltä se näyttäis koko seinässä. Maalaamaan ois tarkotus alkaa tässä kesäkuun alussa, samalla ku mulla on massiivinen huoneen uudelleensisustamisprojekti. Aijon hankkia ehdottomasti uuden työpöydän, koska tää mikä mulla nyt on on 130cm + se on vielä puunvärinen. Tää pöytä vie mun pienessä huoneessa kauheesti tilaa ja on muutenki ruma.
Aijon hankkia sellasen valkosen pöydän jonka pituus on maks. 100cm.

Ja muutenki tuossa sisustusprojektissa hankin uudet verhot, tyynyjä yms. ja mahd. uuden hyllyn kans. Ja saan myös telkkarin takasin, vihdoin. Voisinki tehä sitte sellasen ennen/jälkeen postauksen mun huoneesta.

Täällä on taas tosi masentava sää, on pilvistä, eli taidan siivota koko päivän.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8